2013. október 11., péntek

Hogyan is vagyok?

Azt hiszem sokkal egyszerűbb a sok kérdésre így válaszolni és legalább ki is írom magamból.
Köszönöm Nektek a sok levelet, hogy aggódtok értem! El sem hiszitek mennyire meglepődtem a leveleiteken. Nagyon jólesett!
Hogy is érzem magamat valójában? Nem vagyok az a panaszkodós típus, ha azt mondom, valami nem stimmel, vagy fáj, esetleg orvoshoz megyek el, akkor már az utolsó utáni pillanatban vagyok. Nem panaszkodom soha sehol, senkinek, mert azt gondolom az én problémámnál vannak sokkal nagyobbak is, nagyobb, súlyosabb betegségek. Itthon sem vettek észre semmit, próbáltam egyedül megbirkózni a tünetekkel. Sajnos ez a betegség általában az idősekre jellemző, így nehéz elfogadni és sajnos elsősorban a kezemet érinti. Nehéz segítséget kérni, ráadásul olyan dolgokban, amelyek olyan egyszerűnek tűnnek, vagy remegő kezekkel "dolgozni", alkotni. Múlt csütörtökön sajnos volt egy másik kellemetlen meglepetés, amelynek a feldolgozása megint csak nem egyszerű, ráadásul ez utóbbi problémával magamra maradtam. 1 hete pénteken leültem, egy sujtás fülbevalót befejezni és legalább közben tudtam gondolkodni a történteken, de közben borzasztó nagy önuralomra volt szükségem, mert annyira remegett a kezem :( Megpróbáltam a hogyan tovább -ot elképzelni, min, hogyan tudok változtatni. Próbáltam magamat rávenni, hogy az elsődleges az lenne, hogy a tempóból vissza kellene venni, de az nagyon nem én vagyok. Sokszor a sírásig jutok, hogy nem tudok megállni, de tudom,ez illetve Ti vagytok az életem. A pörgésre szükségem van, ez lételemem. Hosszú ideje nem tud semmi és senki komolyabban felidegesíteni, így ezzel nincs gond. A héten viszont sajnos ez utóbbi sikerült valakinek, ezt későbbiekben részletezem.
Nagyon jól megbeszéltem magammal mindent és jó is volt így. Azonban jött a hétfő és borult is minden, sőt! Azt kell mondjam, nagyon túlvállaltam magam. Annyira, hogy 3 órával ezelőtt már bőgtem, mert sok volt. Azóta természetesen lehiggadtam, de sajnos akkor a remegés még erősebb lett, de kapaszkodtam a tűbe veszettül, hogy készen legyek. A másik blogomban látható az eredmény :) Sajnos viszont történt olyan dolog, amitől tegnap este nagyon rosszul voltam és az állapot mára sem javult, de nem adom fel!
A lényeg! Nagyon nehezen élem meg az egészet, de ezt soha nem fogjátok észrevenni sem a leveleimben, sem a "munkámon", mert nem nyomhatja rá bélyegét semmire.

Ami ehhez az egész zagyvasághoz még kapcsolódik és sajnos nagyon szorosan. Igen kellemetlen élményben volt részem, ami az alkatrészezéshez kapcsolódik. Régebben írtam már, hogy sajnos a magyar nagykerekkel mennyire nem vagyok megelégedve és ami legfőbb problémám, mintha nem szeretnék a vásárlókat. Már egy jó ideje csak külföldről vásárolok. Az elmúlt több mint 1 évben több helyet is kipróbáltam és egyetlen üzlet kivételével  nem ért kellemetlen meglepetés, csak nagyon - nagyon pozitív. Ezt az üzletet ettől függetlenül talonba tartottam. Most szükségem lett volna több olyan dologra, ami nekik éppen volt. Több hete kerülgettem, végül betettem a kosárba néhányat és írtam nekik egy levelet, hogy ha ezeket megvásárolnám, akkor mennyit is kellene fizetnem? Pont ez volt velük a negatív tapasztalat korábban, hogy valahogy a végére nagyon nem annyi volt az annyi és nem lehetett a számlájukon sem kiigazodni. A lényeg. Válaszban írták szinte azonnal, hogy nem kéne postaköltséget fizetni, mert jönnek Magyarországra. Ez ok, de a termékek valós ára érdekelt volna. Ez igen érdekesen működik náluk. Csak eu - s adószámmal lehetett regisztrálni,  és a kosár végén van egy nettó és egy bruttó, itt ők döntik el, hogy megfizettetik - e az áfát és még ez is ok, de! Van egy kosár tartalmánál egy egészen apró szám, amely viszont a kosár tartalmának majd a duplája. Sajnos postaköltségnek sem jó, még ha Amerikába küldené sem, de a számlán külön számol postaköltséget. Mindezt le is írtam nekik, de nem erre válaszoltak újra, hanem ők hozzák és kerítsek tolmácsot. Írtam, hogy csak kérdezek most, nem fogok még vásárolni, amíg nem kapok valós árakat. Végül ismét erőszakosan írt, hogy ő jön. Na itt már nem reagáltam. Késő délután (mert vártam pénzt a számlámra, így figyeltem egész nap) jött mail a paypalról. A döbbenettől meg sem tudtam szólani, de már jött is tőlük egy mail, amelyben számlát küldött és ezzel egy időben leterhelte a számlámat. Megkérdőjeleztem és azonnal kértem, vonja vissza, mert nem rendeltem semmit és most nem tudok vásárolni éppen, továbbra is az árak érdekelnének. Csak erőszakoskodott tovább és hogy fizessek nekik. Elkezdtem nézni a számlát, hogy mi is van benne. Kiderült, hogy a korábbi valós rendelésem, amelyet akkor fizettem is és meg is kaptam. Ezt leírtam, de ő csak hajtogatta, hogy akkor mondjak egy időpontot, amikor fizetni tudok. Tovább ment ez a levelezés és folyamatos kérésem (tényleg az volt), vegye le a terhelést. 3 órán keresztül ment oda - vissza a levelezés folyamatosan. A végén nagy nehezen közölte, hogy ok, ő levette a terhelést, de én milyen jogon raboltam az ő nagyon drága idejét. Azt hiszem itt ment fel a pumpa. Persze azonnal kitiltott az áruházából, ami annyira nem érintett rosszul, csak az erőszakossága és a leveleinek stílusa. Ez a hely valahol itt van Európában és kicsit az az érzésem, mintha magyar gyökerekkel rendelkeznének, mert a stílus kísértetiesen hasonlít a magyar kereskedőkéhez, bár itt inkább még a porszívóügynök is ludas lehet :(
Sajnos ez az eset jelentősen rontott az amúgy is pocsék hangulatomon, illetve azóta emésztem magamat, amely sajnos újabb rosszulléteket okozott :(

Na, ez nagyon ki kellett írnom :D És most vissza Hozzátok, a rendelésekhez :D

Köszönök Nektek mindent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése