2013. augusztus 16., péntek

Vallomás

Azt hiszem egy őszinte vallomással tartozom Mindenkinek, de elsősorban magamnak. Az utóbbi időben sokkal lassabban haladt az ékszerkészítés, vagy egyáltalán nem is készültek ékszerek. Mindig meg tudtam magyarázni, hogy most éppen miért nem készítek semmit. Az igazat nem mondtam el, illetve magam előtt is titkoltam. Az elmúlt időszakban nagyon sokat voltam rosszul, éjszakánként nem aludtam, vagy állandóan felébredtem. Mindenki azt tanácsolta, hogy pihenjek, mert biztosan kimerült vagyok. Pár hónapja voltam szakorvosnál, aki szinte meg sem vizsgált és közölte, semmi bajom. A tüneteim sajnos egyre rosszabbak voltak és már odáig jutottam, hogy az alkatrész eladásokat is kínkeservesen raktam össze. 
Pont a születésnapomra kaptam időpontot egy újabb szakorvoshoz, aki azonnal tovább is küldött egy másikhoz. A lényeg, mindketten megállapították, hogy szó sincs a fáradságról, a kimerültségről, sőt még depresszióról sem! Sosem szedek gyógyszert, de most kipróbáltam, amit felírtak, mert valóban ott tartok, hogy mindegy mi bajom van, mit kell bevennem, csak segítsen.
Hihetetlen, de a harmadik éjszakát aludtam végig, mélyen. Napközben és éjszaka sem voltam rosszul és ami a lényeg. Ma reggel 7.30 - kor már ott ültem a következő sujtás ékszerem előtt és simán ment :) Fantasztikus érzés volt!
Itt most nem is az a lényeg, hogy mi bajom van, vagy mire kaptam gyógyszert, hanem az, végre ismét tudok alkotni, nem kell többé becsapnom magamat és titkolni, vagy eldugni a kezemet. Egyszerűen tényleg hihetetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése