2013. augusztus 14., szerda

Születésnapom

Azt hiszem a mostani születésnapom megérdemel egy begyezést :)
Hihetetlenül jó érzés volt, hogy tegnap hányan gondoltak rám :) Ezúton is nagyon szépen köszönöm Mindenkinek az üzenőfalamon hagyott köszöntőket, a privát üzeneteket, a leveleket!
A tegnapi napom nagyon vegyes hangulatban zajlott. Reggel eszembe jutott az is, hogy a 30. születésnapomat szinte világvégének éltem meg, de most büszke vagyok a koromra és nem cserélnék, nem mennék vissza az időben, mert valóban csak az számít, hogy belül hány évesnek érezzük magunkat, én leragadtam a 19 - nél :D
Tegnap kórházban is voltam, ahol szintén vegyes híreket kaptam, de szerencsére nem viselt meg. Amikor hazaértem egy levél várt rám, amelyet viszont végigsírtam. Timi http://uvegvarazspor.blogspot.hu/! Nagyon hálás vagyok a soraidért! Köszönöm Neked!
Azonban este ért az igazi meglepetés, amikor már a két nagy aludt, a kicsi még csak próbálkozott követni a többieket. Apa ismét megkérte a kezemet. Már harmadszorra! Tegnap ugyanis nem csak a születésnapom volt, hanem a templomi házassági 12. évfordulója is. Tegnap este 19h - kor volt 12 éve, hogy a két tanúval, Isten színe előtt is örök hűséget fogadtunk egymásnak. És igen, lassan 14 éve vagyunk együtt, 13 és 12 éves házasok vagyunk, három közös gyermekkel és Apa még ma is úgy gondolja, hogy jól választott és újra megkéri a kezemet. Na, most nem vártam 24 órát a válaszommal, mert azonnal igent mondtam :) Persze gyűrűt is kaptam, egy igazi Cleo drótékszert http://cleo-drotekszer.blogspot.hu/. Fantasztikusan szép ajándék! 

Apa! Nagyon köszönöm Neked! És I G E N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Drága Anita !
    Nagyon örülök Neked, Nektek ! Tudd, hogy minden Belőled indul ki , tehát Általam, Férjed által, a sok Téged szerető és tisztelő emberke által csak azt kaptad, amit már előtte adtál ! Azt hiszem így érdemes élni és ezen az "úton" érdemes tovább haladni !
    szeretettel : Timi

    VálaszTörlés