2013. február 6., szerda

Ismét a másolókról

Az örökös témám, ami valószínűleg unalmas, de sajnos a téma kimeríthetetlen és nem tudunk velük mit kezdeni :(
A történet 2013.01.20 -án volt, amikor is megláttam egy frissel feltöltött "alkotást" , amely 100 % - ban az egyik, még a legelső darabok között készült sujtás fülbevalóm mása volt. Egy zárt csoportba azonnal be is linkeltem a sajátommal együtt és bizony mindenki megerősített. Nem írtam, nem húztam fel magam. Ugyan nem ez volt az első eset, hogy valaki lemásolt tőlem valamit, de most valahogy mégsem tudtam dühöngeni. Viszont megadta a végső elhatározást, nem készítek majd mintaleírást, amelyek már hónapokkal ezelőtt lettek fotózva, de még nem tudtam elkészíteni a leírásukat!
Most jön az igazi lényeg, ami miatt írom ezt a bejegyzést. Az elmúlt napokban egy luxus medálon "dolgoztam", amely majd néhány óra múlva látható lesz a másik blogomon. Valahol, valamikor láttam valakinél egy nagyon jó, aprócska kis részletet és gondoltam belecsempészem a medálomba. Bevallom becsülettel csak egyetlen egy blogra mentem fel, mert ott oldalt nagyon sok másik van kitéve és így szoktam nagy ritkán nézelődni. A lényeg az volt, hogy nem találtam meg amit kerestem, mert akár gyöngyfűzést, akár sujtást néztem csak egymástól való másolásokat láttam. Ennyire nincs ötlete senkinek? Akkor miért áll neki egyáltalán bárminek is :( Miközben ezen gondolkodtam, véletlenül ugyan és teljesen máshol megtaláltam, amit eredetileg is kerestem. Szépen magam elé vettem a készülő medálomat és felváltva néztem a monitorra és a kezemre. Nem tudom mennyi idő telhetett el így, de rájöttem, ezt a dolgot így nem nekem találták ki. Ez volt az a pillanat, amikor rájöttem, hogy aki másol azt CSAK sajnálni tudom! Ő sosem fog rájönni arra milyen az alkotás, milyen érzés a kész darabot a kezünkbe venni, az csak és kizárólag a pénzt látja az egészben, nincs benne a szíve, a lelke. Ezek pedig a lehető legfontosabbak egy alkotásnál, hisz másképp nem hiteles, nem igazi és ugye tudjuk
"Az eredeti kép mindig többet ér, mint a másolat" !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése