2013. január 30., szerda

Nagyker?

Apát megkértem, ha már Pesten dolgozik, akkor szaladjon be az egyik nagykerbe, mert néhány dologra szükségem van. Szándékosan még csak célzást sem teszek a nevére, a helyére, mert tudom, hogy több alkotó is ott vásárol és ez csak és kizárólag az én véleményem róluk, mármint az üzletről. Interneten egyébként nem hirdetnek, bár a forgalmukból ki sem tudnák termelni és csak nagyon alaposan, célirányosan keresve találja meg a google.
Szóval, ez egy olyan hely, ahol csak úgy lehet vásárolni, ha van adószáma az embernek és elvileg nagyker árak vannak. A nagykertől az ember azt várná el, hogy legyenek valóban olyanok az árak, legyen választék, raktárkészlet és akarjanak eladni, mert ugye oda kereskedők mennek és nem 2 - 3 ezer forintot hagynak ott. Apa így hát ma bement oda, nem volt lista, csak 3 dolgot kértem. Az egyiknél tudta, hogy hol keresse a kampókon pontosan, de nem találta, sőt! 4 szín, azon belül 3 méretnek kellett volna ott sorakoznia, de csak egyetlen színt, egyetlen méretben és egyetlen csomagot talált :( A másodiknál már mondtam Neki merre keresse, az a két méret pont (!) nem volt, ami kellett volna. A harmadik dolgot próbálta keresni, de nem látta, így az eladótól kérdezett, mire az csak rámutatott, "Ott van lent" és folytatta tovább a beszélgetést :( Persze nem volt az sem, így Apa megkérdezte, meg merte őket zavarni, esetleg tudják, hogy mikor lesz, vagy lesz-e még egyáltalán? Rövid, tömör válasz "NEM!". Az már ki sem derült, melyik kérdésre válaszoltak :( Kb olyan volt a helyzet, illetve sajnos egy éve ilyen, mintha bemennénk a közértbe (!) tejért, kenyérért, sajtért, mert ugye ezeket ott árulják, de nem találnánk semmit, csak cipőt, abból is olyat, amit a szaküzletben olcsóbban, nagyon választékban és az éppen aktuális divat szerint tudnánk megvásárolni. Szóval, ebben a közértben, csak divatjamúlt cipőt árulnak és meg sem tudják mondani, mikor lesz kenyér legközelebb :( Ez nagyon szomorú! Amikor valakinek van annyi pénze, hogy tudjon egy ilyen üzletet nyitni és még a válság sem veti vissza a forgalmat, akkor hogyan engedheti meg a három alkalmazottnak, hogy ennyire sza........-nak bele mindenbe és a vevő ne is menjen be, mert a panaszáradatban zavarja őket :( Bár lehet, hogy a tulajdonos is ilyen????????????????????
Volt olyan eset is itt, hogy több alkalommal is kerestem valamit, a helye üres volt mindig, így rákérdezte, a válasz mindig az volt, nincs. Szerintem megunhatták, hogy állandóan megkérdezem, mert egyik alkalommal furcsa mód a raktárból előkerült, hatalmas zacskóval, majd kértem belőle 300 db - ot. Többször visszakérdeztek nem lesz - e sok ? (!). Miután nekem leszámolták, a hölgy elkezdett a leszámolni egy újabb adagot, mondván már felhozták, így akkor tesz ki a kampóra is. A kolléga viszont rászólt, hogy azonnal tegye vissza!!!!!!!!!!!!!! (?)
Sajnos ez a tipikus magyar mentalitás!
Az ellenpélda egy külföldi üzlet, ahol már pár alkalommal vettem ezt - azt. Kb a 3. rendelésemnél felhívtak (!), hogy sajnos az egyik lepedőből (2 színben kértem a lányoknak) már nincsen, tévesen van fent, most mi legyen ? Természetesen a másik színből volt még, így mondtam nem gond, akkor legyen abból kettő. A másik dologból pedig már egyáltalán nem volt, így megkérdezték mit adhatnak helyette ? Még én kértem elnézést, hogy ilyen körülményes vagyok, mire a kedves Úr azt felelte, "semmi gond, addig jó, amíg a vevővel gond van" :) Annyira aranyos volt, mert pont ugyanígy gondolkodom :) Amíg a vevővel gond van, addig jó, mert van vevő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése