2011. december 17., szombat

Kis lazítás

Mint azt már a korábbi bejegyzésemben is írtam, az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a családot. Holnap lesz a kisfiúnk születésnapja és az egyik torta sütését ma délutánra terveztem. Igazából ebéd előtt már elő akartam készíteni, de végül Apával és a nagylánnyal leültünk a számítógéphez és elkezdtük a zenéket összeválogatni már szilveszterre. Végül ebéd után rávettem magam a sütésre. A gyerekek közben betették a Szépség és a szörnyeteg című rajzfilmet. Miután betettem az alapot sülni leültem melléjük, illetve közéjük a kanapéra és hát ott is ragadtam. Annyira jó volt megint ott ülni velük és kivételesen egy olyan filmet végig nézni, amit még nem is láttam. Muszáj volt kicsit lassítani és hát a gyerekek teljesen kikapcsolják az embert.

Ma délelőtt a kisfiúnk ezt a LEGO "feliratot" készítette nekünk

2 megjegyzés:

  1. Ez a lego-szív-üzenet...valami lenyűgözően szép....!!!! mert...annyira átjön belőle...amilyen érzésekkel készült.....megríkattatok!!!! Boldog, Békés, Meghitt ünnepeket Nektek Nitty-család!

    VálaszTörlés
  2. A gyermeki lét, szív és lélek még annyira tiszta. Sajnos mi, a szülők rontjuk el már idejekorán. Egyedül nem tudom megváltoztatni a világot, de szeretném megmutatni, hogy az ilyen "apró" gesztusokkal is milyen érzést tudnak előhozni az emberből. Amit tőlünk látnak, azt adják vissza. Sokkal többet tanulhatunk tőlük, mint azt gondolnánk. Örülök, hogy TE is átérezted :o) Mi is áldott, békés karácsonyt kívánunk Nektek! Nagyon köszönjük!

    VálaszTörlés