2013. november 20., szerda

Újabb feladatok

Újabb feladatot kaptam, illetve rendesen feladták a leckét. Hétfőn reggel 8 h - ra hivatalos voltam az óvodába a logopédushoz a legkisebb gyermekünk miatt. Bevallom, nagyon tartottam a beszélgetéstől és mindenre felkészültem. Biztosan rossz anyának tűnők, vagy elhanyagolom a gyerekeket, nem foglalkozom Velük eleget. Valami ilyesmik jártak végig a fejemben. 
Sajnos a legkisebb későn kezdett beszélni és bizony ebből sok a probléma. Hatalmas és nagyon kellemes meglepetés volt azonban, hogy a logopédus mennyire kedves és segítőkész volt. Tényleg csak az együttműködésre kért és nem vont kérdőre.
Aznap sok minden járt a fejemben, mert egy közel 5 éves gyereket nagyon nehéz úgy leültetni, hogy figyeljen, miközben többen vagyunk körülötte, zaj van és persze ott a sok játék. Majd megszületett az ötlet, így este csak vele foglalkozom, csukott ajtónál. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit tudok elérni Nála, de a tegnap este már jóval sikeresebb volt :)

Közben persze végre ismét készülnek ékszerek, bár ahogy látom ismét csalódás számomra :( Több visszajelzést kaptam, voltak megkeresések rendelés ügyében, de valahogy mindenki valaki más "bőrébe" akar belekényszeríteni és nem én kellek, csak valakinek a másolata :( Szerencsére nem Minden vásárló, megrendelő ilyen, de annyira letörik az embert :(

Közben most este kaptam egy hatalmas cserepes Flamingó virágot Apától, mert bizony ma 14 éve ismerkedtünk meg :D Annyira gyorsan elszálltak az évek :D
Apa! Köszönöm Neked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése